Friday, July 13, 2007

Ρελαξ στην Χιο το ΣΚ προβλεπεται μαζι με 8 μποφορ.....

Είμαι στο νησάκι που λέγεται Οινούσες και πίνω ουζάκι που λέγεται 7 (και είναι και κόκκινο, λες να είναι του Κόκκαλη;).

Εχω βγάλει και το λαπτοπ μέσα στο ουζερί (έξω βασικά κάτω από παχύ ίσκιο) και ο παράδεισος μου φαίνεται ότι είναι πολύ κοντά και μοιάζει με αυτό που ζώ τώρα. Η περίεργη αίσθηση που έχουν τα πλήκτρα των λαπτοπ τονίζεται από την μέθη των δύο ούζων και νοιώθω σαν πασάς σα Γιάννενα μόνο που δεν είμαι στα Γιάννενα και δεν είμαι μουσουλμάνος.

Είναι ωραία να δουλεύεις κάτω από αυτές τις συνθήκες και πραγματικά νοιώθω την διαφήμιση της βονταφον για την κάρτα ίντερνετ στην Μύκονο και τον φλώρο που πήγε και τα έσταξε για να την αγοράσει.

Αν δεν είχα πιει θα έγραφα ένα διθυραμβικό άρθρο για το πως γαμάνε οι οθόνες της Ελ-Τζι (όχι δεν είναι ράππερ) κάτω από άσχημες συνθήκες φωτισμού με ηλιαχτίδες μέσα από φύλλα και παχύ ίσκιο και με αεράκι να χαϊδεύει τις τρίχες της μασχάλης μου μιας και είναι μαστ (από το μαστίχα) να σηκώνεις τα μανίκια σου εδώ. Αφού κάνω δουλεία είπα να σηκώσω τα μανίκια μου και να στρωθώ λέμε!

Αλλά έχω πιει και αφού τις προηγούμενες μέρες τον ήπια , τώρα έχω όρεξη να σας την πω, σε εσάς που έχετε θερμοκρασίες θερμοκηπίου και χρώμα γάλακτος.

Ενώ εδώ δεν έχουμε θερμοκήπια και τρώμε αρνάκια γάλακτος......

Δεν συνεχίζω γιατί θα με τιμωρήσει η συγκεντρωμένη ενέργεια που έχετε μέσα σας τώρα και περιμένετε να τελειώσει η Παρασκευή για να πάτε για μπάνιο.... και θα βουλιάξει το καράβι της επιστροφής.


Από τον αγαπητό σας εργασιομανή μπλόγκερ....................ΣΟΟΥ ΛΟΝΓΚ ΣΑΚΕΡΣ!


Υ.Γ. Έκανα ορθογραφικό έλεγχο στην λέξη ουζάκι και μου έβγαλε ως πρώτη επιλογή την λέξη βυζάκι........λες οι υπολογιστές να διαβάζουν πλέον τις σκέψεις μας.....


ΣΚΑΤΑ ήδη η ενέργεια σας πιάνει........καριόληδες.....

No comments: