Wednesday, July 18, 2007

Εχω γενέθλια σήμερα.........

.....και κατάφερα ο κόπανος να είμαι πάλι μακρυά από γνωστούς και φίλους. Λέω πάλι γιατί πέρσυ τέτοιο καιρό είμουν στα παράλια της Λιβύης και έπαιρνα μυνήματα στο κινητό με σύνδεση Λιμπιάνα........... γαμώ και εννοείτε ότι δεν είχα πει σε κανέναν ότι είχα γενέθλια, έτσι γιατί δεν γούσταρα.....


.....ολυτε σήμερα το είπα χιχιχιχιιχιχ.

Και νοιώθω λίγο τραγικά γιατί εκτός από μερικά μηνύματα και τηλέφωνα...... αυτό που δείχνει ότι έχω γίνει πλέον 29 είναι τα 15+ ημειλ από διάφορα σαιτς και φόρουμς που είμαι γραμμένος τα οποία με ψυχρή υπολογιστική εγκαρδιότητα και ενδιαφέρον, μου έυχονται τις καλύτερς ευχές τους σε διάφορες γλώσσες......

Τελικά με θυμούνται οι επεξεργαστές κάποιων σέρβερ, όπου και αν είμαι.... δεν ξέρω αν αυτό πρέπει να με χαροποιεί ή όχι......

Μάλλον θα πάω να αγοράσω καμία τούρτα, θα βάλω ένα κεράκι στην μέση και θα βουτήξω την μούρη μου μέσα της μιας και δεν έχω κάποιον να μου την πετάξει στην μάπατ για τα χρόνια καλα......

Χρόνια μου καλά λοιπόν και του χρόνου που θα είμαι 30 (πω ρε πούστη.....) θα είμαι κάπου πιο μάκρυά μάλλον για να μην αήσω την ηλικία να με φτάσει............ η θα πάω σε ισλαμικό κράτος που τώρα έχουν γύρω στο 1600, οπότε θα είμαι ... -400 χρονών.

Πολλοί λένε ότι μικροί προσπαθούσαν να φανταστούν τον εαυττό τους πως θα είναι όταν μεγαλώσουν. Εκτός από το γεγονός ότι η φαντασία μου αναλωνόταν σε άλλα πράγματα και ούτως ή άλλως δεν έχω και πολύ φαντασία εξαρχής, ποτέ δεν έκατσα να φανταστώ τον ευατό μου στο μέλλον....αλλά και να το έκανα αυτό, δεν νομίζω ότι θα φανταζόμουν τα 29 γενέθλια μου μπροστά σε μία οθόνη υπολογιστή και στην Χίο...........

Οκ, σας έκανα να νοιώσετε κατάθλιψη και άσχημα;

Ε πάρτε τα μεγάλα και μαλλιαρά παπάρια μου γιατί το βράδυ έχει ούζοφεστ και παίζει να γίνω κουρούμπελα ενώ μόλις σηκώθηκα από άλλα ούζα με ξιφίες και καφρίλες που ευτυχώς δεν είπα ότι έχω γενέθλια γιατί το εστιατόριο ήτραν κυριλέ και ο λογαριασμός θύμιζε προυπολογιμό μικρού αφρικανικού κράτους......είναι ωραία μερικές φορές να γυρνάς με εργολάβους...... χιχι......

Φιλάκια....πάω για μπουγάδα......

5 comments:

Unknown said...

xronia kala zino!!!

kales kraipales!!
kai prosexe na mh sou bgalei to mati to keraki ths tourtas!

..giati ws gnwston, me ena mati den exeis zwh ;)

Passsalos said...

Xronia kala Zinos, eytyxismena panw apo ola kai tou xronou, sta anta, se kamia paralia sti Tailandi!!! K xyrise epitelous ta paparia sou....
nniko...

Unknown said...

ma re zino, an ypothetw swsta, autous pou einai na se paroun na sou euxhthoun tous pairneis esy, les mia vlakeia, a, exw kai gennethlia!!!!
e-xronia polla pantws den tha sou pw....
makia!!!

Unknown said...

mwro moy!!!!!!!!!!!!!

eftase h mera !!!!!!!!!!!!!!!ki anti na kataferv na stelnv ta comments olew tis last days to kanv tvra ????hmarton opws kai na xei kalo taksidi esy!!!!!!!!!!!

Unknown said...

ela reeeeeeeeeeeeeeeeeeee
panta trexamenos kai kata-idrwmenos (sorry hmoun sta karavia, full sto mana, den eixa shma, ta exasa ola kai loipa akatalabistika). XRONIA POLLA LOIPON NA SE XAIROMASTE, nA EISAI PANTA KALA, ME MOUSI (gia na se leme pousth) me tourtes sta moutra (anti prostatetutika gia ton amianto) kai alla kala kai panw apo ola.. DO NOT PANIC (sta ellinisti: giortes erxontai!!!) :-)