Thursday, September 20, 2007

ΒΑΡΙΕΜΑΙ.....

.....τόσο πολύ! Η βαρεμάρα έχει φτάσει σε δυσθεώρητα επίπεδα. Βαριέμαι να βάζω το στόμα μου στο καλαμάκι του καφέ και για αυτό έχω αφήσει το καλαμάκι στο στόμα μου και είμαι κοντά στο πληκτρολόγιο. Έχω λιώσει τόσο πολύ που μοιάζω με διαφήμιση της απλ με τον Κουασιμόδο πάνω από ένα αι-μακ για να δείξουμε πόσο όμορφο και χρηστικό (ακόμα και για καμπούρηδες) είναι το άι-μακ (ας έχει και τιμή άι γαμήσου).

Πήγα χτες για μπαλίτσα και το γαλακτικό οξύ έχει θρονιαστεί πάνω στους μς του σώματός μου και καταστρώνει σχέδια για το πως θα μπορέσει να ξαπλωθεί και στον εγκέφαλο. Αυτό το μύνημα μπορεί να είναι το τελευταίο μου αν το γαλακτικό οξύ κάνει τα όνειρά του πραγματικότητα.

Το δικό μου όνειρο είναι ένα κρεββάτι, φαΐ που να μην προκαλεί ψίχουλα και μία ταινία που να μην προκαλεί σκέψη....κάτι με τον Ντέιβιντ Σταταμ και πολλές εκρήξεις ένα πράμα.......και μαγιονέζα ή μελιτζανοσαλάτα (όχι στην ταινία, στο φαγητό μωρέ!).

Βαριέμαι τόσο που νομίζω ότι έχω διαβάσει 3 φορές το άρθρο για την αποχώρηση του Μουρίνιο και αν το διαβάσω και τέταρτη, πάλι νέο θα μου φαίνεται αφού δεν προσέχω τι διαβάζω........

Βαριέμαι γαμώ την πουτάνα μου και ο καιρός δεν βοηθάει καθόλου με την μούχλα στον αέρα και την ανάγκη για χουχούλιασμα στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μου.

Βαριέμαι και καλημέρα σας......

No comments: