Sunday, October 14, 2007

Που πάει ο κόσμος.....

....μην περιμένετε τίποτα φιλοσοφικό Κυριακάτικα και ενώ δεν έχω τίποτα για φαγητό και θα πάω για σαλατίτσα και υγιεινή διατροφή μετά την άπειρη πίτσα που έφαγα χτες......

Απλά ο υπολογιστής μου (το Μαι Σπεις βασικά) μου ψιθύρισε χτες ότι ο Παραλής έχει γενέθλια σήμερα, και από την μία ένοιωσα μαλάκας που δεν το θυμήθηκα μόνος μου (δεν θυμάμαι ποτέ γενέθλια και γιορτές αλλά μαλάκας ένοιςσα που δεν το θυμήθηκα σαν μαλάκας που είμαι....) και πήρα τον Θανάση τηλέφωνο και αντί να μου πει "Δεν πειράζει, όλοι κάνουμε λάθη", μου είπε ότι και ο ίδιος κάνει το ίδιο.....

Καθόμαστε κάθε μέρα μπροστά σε υπολογιστές, αυτή την στιγμή που μιλάω διορθώνει την ορθογραφία μου το ΦαιρΦοξ (διόρθωσε αυτό αν μπορείς!! ΧΑ!!), έχω δει όλα τα Τερμινείτορ και το Μάτριξ και γενικά επιστημονική φαντασία για το πως οι μηχανές κατακτάνε την Γη και ο άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει κάτι για αυτό, έχω πλέον κινητό, το αμάξι μου με πάει παντού, δεν μπορώ αν δεν μπω στο νετ μία φορά την μέρα, κατάφερα να ράψω μία φορά το κουμπί μου χρησιμοποιώντας το Γκουγκλ για να βρω οδηγίες.........και πάλι, ένοιωσα άχρηστος όταν ένας server κάπου σε κάποιο υπόγειο στην Ευρώπη, μου έστειλε ένα μειλ, ότι ο Θανάσης έχει γενέθλια.....

ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ :P

ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ........ΘΑ ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΩ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΟΥΙΝΑΜΠ......

Σε κλείνω, με ακούς εσύ που γουργουρίζεις σαν γάτα που αντί για τρίχες, καταπίνει δεδομένα και ξερνάει πυρίτιο;

ΣΕ ΚΛΕΙΝΩ για σήμερα.....

No comments: