Thursday, October 18, 2007

ΠΡΟΧΤΕΣ....

Είμαι στην Αθήνα, κάθομαι στο Resin στα Εξάρχεια, τελείωσα την δουλεία μου για σήμερα και τελειώνω και όπου νά ναι μέσα στο παντελόνι μου γιατί μου έφερεν την πιο πορωμένη, καβλωτική, ανεπανάληπτη, μοναδική, καφέ, νταβέρνα, σοκολατένια ΣΟΚΟΛΑΤΑ ρόφημα της ζωής μου.

Καταρχήν είναι μέσα σε ποτήρι μπύρας........

Μετά, είναι φτιαγμένη από κανονική, φρεσκοτριμμένη σοκολάτα ΚΟΥΒΕΡΤΟΥΡΑ!

Δεν μπορείς να την ρουφήξεις ούτε με το καλαμάκι διατομής 1 εκατοστού που μου προμηθεύσανε.

Έχει μέσα κουταλάκι για να την ανακατεύεις ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ!

Σου χαμογελάει,

Τρίβεται πάνω στην γλώσσα σου μιας και είναι μεγάλα τα κομμάτια,

Σου ψιθυρίζει ερωτόλογα στο αυτί

Και σε καυλώνει.....

Αν ήταν αμάξι θα ήταν Porche.

Αν ήταν γυναίκα θα ήταν η Pamela Anderson νέγρα,

Αν ήταν νόμισμα θα είχε διάμετρο 10 εκατοστά,

Αν ήταν πραγματική γυναίκα θα την ερωτευόμουν....

Αλλά δεν είναι.................. είναι όμως τώρα μέσα στο στόμα μου και μου γαργαλάει την σταφύλι αφού έχει περάσει από τον ουρανίσκο μου.

ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ!

1 comment:

Unknown said...

to spot kataxwrh8hke gia to epomeno ta3idaki mou sthn a8hna.. eprepe na dwseis kai kmz gia to googlearth omws gia na mhn to yaxnw :p