Friday, October 26, 2007

Εχω μπλέξει.....

.....ή γιατί δεν πρέπει να ακολουθήτε τουσ άλλους και να είστε υπάλληλοι.

Είμαι τώρα στην Χίο και δεν μπορώ να γράψω και πολλά γιατ΄πι περιμένω τηλέφωνο για να αρχίσω να κινούμε. Από ότι κατάλαβα, έχω έρθει πιο πολύ για να κατευνάσω τα πνεύματα εδώ, ευτυχώς έβγαλε ζέστη πάλι και δεν γκρινιάζουν........ και λέω και συνέχεια ψέμματα :)

Τα υλικά που έπρεπε να είναι εδώ ....... χτες...... θα είναι δεν ξέρω πότε, ίσως και σε μία εβδομάδα, ίσως και σε δύο....και εννοείτε ότι πρέπει να τα τοποθετήσουμε κιόλας......... και τώρα κάθομαι και σερ λίγο θα κάνουμε μικρομερεμέτια, απλά για να δείξουμε ότι κάνουμε κάτι βρε αδερφέ......


ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ;

ΓΙΑΤΙ;


ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ;



ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ;

(πάλι καλά που είμαι σε καλό ξενοδοχείο και γουστάρω .... λίγο όμως.....


ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΕ ΔΙΠΛΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ, ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΡΙΗΜΕΡΟΥ;

ΓΙΑΤΙ;


(αν μου πείτε ότι γάμησε και ο Λευτέρης αυτό το τριήμερο, θα αλλάξω επάγγελμα και θα γίνω καθαριστής κελιών αγρίων ζώων..... τουλάχιστον πιο σκατά δεν θα είναι, εκτός από όταν θα καθαρίζω τους ελέφαντες..........)


ΦΙΛΙΑ από την Χίο.

No comments: