Sunday, October 28, 2007

Η δύναμη της συνήθειας

Δεν πρόκειται να γκρινιάξω αυτή την φορά για το ότι είμαι κολλημένος στην Χίο και δεν έχω και δουλειά να κάνω γιατί δεν έχω υλικα και τα περιμένω. Απλά μην στηρίζεστε σε άλλους γιθα να κάνουν κάποια πράγματα, καλό είναι να κάνει ο καθένας την δουλειά του αλλά σε πράγματα που πρέπει να γίνουν, ξανακάνω την διαδρομή ανάποδα και πλέον αρχίζω να ξαναπιστεύω ότι είναι καλό να τα κάνεις ΟΛΑ (ακόμα και το σεξ λένε μερικοί) μόνος σου και να μην στηρίζεσαι πουθενά.....

Το θέμα είναι ότι είμαι 5 μέρες τώρα στο ξενοδοχείο, και συνεχίζω κάθε μέρα, μόλις βγαίνω από την πόρτα του δωματίου μου, να πηγαίνω αριστερά, όπως και στο σπίτι μου, και όχι δεξιά που ξέρω ότι είναι η έξοδος....... κάθε φορά, ακόμα και αν το θυμίζω στον εαυτό μου..... Το περίεργο είναι ότι και σε άλλα μέρη έπρεπε να πάω δεξιά και πήγαινα....εδώ όμως έχω κολλήσει.... Μάλλον το μυαλό μου δεν είναι στην Χίο, όπως δεν θα έπρεπε να είναι και το σώμα μου αλλά τι να πει κανείς για τα λάθη που κάνουμε......

Το καλό είναι ότι βρήκα καφέ με τζάμπα Wi-Fi (ασύμαρτο ίντερνετ για όσους δεν κλατάλαβαν) και όχι 4 € το μισάωρο και 6€ η ώρα όπως είναι στο ξενοδοχείο αλλά ΤΖΑΜΠΑ..... Το κακό είναι ότι η μουσική είναι τέρμα αλλα τι να κάνουμε, δεν μπορείς να τα έχεις όλα δικά σου (εκτός και αν τα κάνεις όλα μόνος σου, είδατε τι σας έλεγα;)

Φιλιά από την Χίο.

No comments: