Thursday, November 1, 2007

ΧΙΟΣ............Καταραμένε Μαετζίμα.....

.....και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Είμαι στο καφέ με το ασύρματο και η καφρίλα είναι ότι το δίκτυο εδώ είναι πιο γρήγορο από το Ινσποτ...... Το μόνο κακό είναι ότι σου βγαίνει 2 € το δίωρο (αν έχεις γεμάτη μπαταρία ;) ).

Κατά τα άλλα αρχίζω και καταλαβαίνω γιατί οι εργολαβίες δημοσίων έργων έχουν πάντα κακοτεχνίες. Εκτός από την μείωση του κόστους γιατί οι μελέτες δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότη (μελέτη σουρεάλ ένα πράμα) και γιατί πρέπει να βγάλει και λεφτά ο άνθρωπος, όλα θέλουν να πάνε στραβά ρε παιδί μου και σε αυτό βοηθάει και η επίβλεψη που μόνο επίβλεψη δεν είναι εκτός και αν μπορείς να επιβλέπεις ένα έργο παίζοντας πασιέντζα στον υπολογιστή και εγώ δεν τον ξέρω ακόμα αυτόν τον τρόπο και τρέχω άδικα.

Ακόμα και ΕΓΩ, ο καλυτερότερος αυτή την περίοδο και ότι έχει καλύτερο να δείξει η Χίος από ευσυνείδητους και εμφανίσιμους μηχανικούς, ΑΚΜΟΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΛΕΩ, δεν έχω καταφέρει να τα κάνω όλα τέλεια και σωστά και βεβαίως μόνο εγώ ξέρω που είναι τα λάθη και μάλλον θα τα μάθουν οι υπόλοιποι όταν εγώ την έχω κάνει από το νησι (ελπίζω).

Οπότε λευτεριά στους εργολάβους και τους οικοδόμους και βούρδουλας στους μηχανικούς του δημοσίου.

Και ναι, έτσι που πάω θα γίνω κάτοικος Χίου μου φαίνεται, φτάνει μόνο να διαλέξω το ταίρι μου στον δρόμο για να πηγαίνουμε δυο δυο.

(και οι μηχανικοί εδώ είναι πολύ ήμαρτον όμως. Κάναμε ένα κομμάτι του έργου σε 35 μέρες και αυτοί έκαναν 25 μέρες μόνο και μόνο για να περάσουν να δουν αν είναι καλό και να γράψουν τα σχόλιά τους, και πάλι δεν τα είδαν όλα......... ΗΜΑΡΤΟΝ)

ΦΙΛΙΑ.

No comments: