Monday, November 12, 2007

ΜΙΑ ΜΟΥΝΤΖΑ ΜΑ ΤΙ ΜΟΥΝΤΖΑ!

Στγνώμη π[ου δεν έγραψα νωρίτερα αλλά εδώ γίνεται το έλα να δεις!!!

είχαμε σεισμό κοντά 6 ρίχτερ που με ξύπνησε γιατί το κρεββάτι χτυπούσε στον τοίχο! (όυτε σε καράβι να κοιμόνουν), ανέμους 10+ μποφόρ και βροχή που όχι μόνο καρεκλοπόδαρα δεν έβρεχε αλλά ήταν και υπό την ευγενική χορηγία του ΙΚΕΑ για τα καρεκλοπόδαρα.

Καταλήξαμε λοπόν με μία καμινάδα κάτω με όλα αυτά (δεν είχαν βάλει τα ΖΩΑ καλά στηρίγματα και πήγ να τον πλακώσω σήμερα τον ένα αλλά κρατήθηκα για΄τι μου έλεγε μαλακίες αλλά πάλι καλά που κρατήθηκα γιατί όσο νάναι, οικοδόμος ο τύπος ----> οικοδομή - Ζίνος = 1-0).

Και μία άλλη που ο αέρας ΛΥΓΙΣΕ τα σίδερα που είχαμε βάλει μέσα και την έριξε. ΛΥΓΙΣΕ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ! Δεν ξέρω αν το καταλάβατε αλλά τα ΛΥΓΙΣΕ! Τα ΣΙΔΕΡΑ! Όχι ένα μάτσο καλάμια που όταν είναι πολλά μαζί δεν σπάνε και τέτοιες παπαριές της αρχαίας ρώμης.......... ΛΥΓΙΣΕ ΤΑ ΣΙΔΕΡΑ!

Και σαν να μην έφτανε αυτό, σήμερα εκεί που ένα φορτηγό ήρθε να μου ξεφορτώσει κάτι πλάκες, και ενώ είχα πει να μου τις βάλουν σε 3 παλέτες γιατί ήταν βαριές και θα ζοριζόταν το φορτηγό.... με γράψανε κανονικά....... (το είχα πει και 5 φορές ρε πούστη μου) και πήγε ο οδηγός, του ρώτησα αν μπορεί, μου είπε οκ, δεν άνοιξε καλά το ποδαρικό για στήριγμα και ήρθε το φορτηγό στις 2 ρόδες έτοιμο να τον πλακώσει, εμείς να φωνάζουμε να φύγει και αυτός τελευταία στιγμη (ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΟΜΩΣ) να κατεβάζει το φορτίο και να το σώζει σαν ομάδα διάσωσης σε πλημμύρες.

Τώρα που είπα και για τις πλυμμήρες (και έχω κάνει και 4 ορθογραφικά σε αυτές) μόνο αυτέςς μας έλειπαν (και οι ακρίδες) για να έχω όλες τις πληγές των Φαραώ (έχω και μία στον αστράγαλο που μου πονάει όταν αλλάζει ο καιρός) εδώ στην Χίο.

Ευτυχώς την κατάρευση της καμινάδας την πήρε χαλαρά η υπηρεσία και θα βάλουμε τώρα στηρίσματα έξτρα παντού. Χάρηκαν κιόλας οι μαλακισμένες γιατί με τόσα που έγιναν, κάναμε κρας τεστ σε όλες....... ΗΜΑΡΤΟΝ!

Ήρθαν και τα κανάλια και οι εφημερίδες αλλά ο μάγκας ο υπογραφών την είχε κατεβάσει απο χτες και δεν μας είδε κανείς χεχεχε.

Έρχεται και ο εργολάβος αύριο για να δούμε τι θα γίνει και να φύγω και εγώ επιτέλους.........

Ελπίζω να τα πούμε σύντομα...........

3 comments:

Unknown said...

oute nautikos sta karavia na hsouna !!! ka8e 3 mhnes se blepoume re.

ka8e mera kai kainouria empeiria me ton zhno :)

ZiNOS said...

Κάθε λιμάνι και καημός.......





......όχι.

Unknown said...

Στγνώμη, Στγνώμη !!!