Friday, November 23, 2007

Γιατί ο κόσμος πάει από το κακό στο χειρότερο......

..... (και είμαστε τυχεροί που είμαστε ακόμα στην αρχή).

Δεν ξέρω γιατί αλλά ενώ κανονικά θα έπρεπε να είναι Παρασκευή και να είμαι χαρούμενος (μην ανησυχείται, ακόμα Παρασκευή είναι, απλά δεν είμαι όσο χαρούμενος θα έπρεπε).

Και από την μία φταίει κάπως ο καιρός, από την άλλη το γεγονός ότι όλοι είμαστε μίζεροι με τα φράγκα (όχι ότι δεν έχουν άδικο), δεν ήρθε και ο Ανέστης από την Αγγλία, με γαμάει και η Χίος ακόμα (φταίει μάλλον το νερό που τους κάνει ντούρους), έχουμε και το ασφαλιστικό και όλες τις άλλες καφρίλες που πάνε να μας περάσουν.....

.....βεβαίως το τελευταίο ίσως να είναι και καλό γιατί πραγματικά θα γίνει χαμός από απεργίες και τέτοια και θα γίνουμε κάτι σαν μίνι Γαλλία, αν και οι κιντοποιήσεις εδώ δεν θα έχουν το ίδιο ειδικό βάρος μιας και τι βιομηχανία να ενοχληθεί εδω; Μία βιομηχανία είχαμε και αυτή την έκλεισαν με τα Ζωνιανά...........

Το θέμα είναι ότι καθόμαστε και χαιρόμαστε με άκυρα πράγματα και εγώ βεβαίως είμαι από τους πρώτους που το κάνω και από την άλλη με χαλάει ίσως λίγο. Αν φανταστείτε ότι χαίρομαι επειδή η ομάδα μου οι Κολοφωτιές κέρδισε στο κύπελλο την Ομάδα του JOJO και αν σκεφτείτε ότι αυτές είναι ομάδες σε παιχνίδι web based, δηλαδή δεν υπαρχουν αλλά εγώ χαίρομαι, τότε η χαρά μου είναι ψηφιακή.............άρα δεν φθείρεται από την άλλη.............ε.δεν ξέρω............ με πιάσανε οι μαύρες μου και δεν ξέρω γιατί, μάλλον για΄τι σήμερα δεν έχω αρκετή δουλειά για να ξεχαστώ ή γιατί δεν είδα αρκετά την Χριστίναή γιατί θέλω να κάνω κάτι άλλο και δεν μπορώ ή δεν με αφήνουν.......

ΘΕΛΩ ΜΙΑ ΜΠΥΡΑ.........ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ.

Και έναν τεράστιο μπρούτζινο τηλεβόα σαν τον εκφωνητή στο κολλοσαίο του Αστεριξ που και αυτός ήθελε μία μπύρα.............

.....τι σου είναι η ευτυχία ε;..................υγρή, παγωμένη και μπαίνει και σε μπουκάλι............εμείς πάλι γιατί δεν μπορούμε να την φτάσουμε;

Καλά το βάθυνα πολύ τώρα και πάω αν είναι να φορέσω την στολή μου του ναύτη βυθού.............

Αντε γειά.

Υ.Γ. προχτές διάβασα λάθος τον τίτλο από ένα βιβλίο. Αυτό έλεγε "Πληθυσμός : 6.5 Δις.... που θα φτάσει;" και εγώ διάβασα:


Ηλίθιοι : 6.5 Δις.... που θα φτάσει;

ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ!

2 comments:

Anestis said...

Tha ftasei poly psila Zino mou,
alla tha sou dwsw mia pagwmeni mpyra na xareis.
Giati tha erthw ti deytera vrady kai tha pame estw ston Prassa na pioume mia pagwmeni mpyra kai na dw to stravo asximo xamogelo sou :)

Den kserw an tha faw kai gyro, giati meta apo tosous mines logika tha mou myrizei, alla...

... tha to skeftw!

ZiNOS said...

telika gyro den fagame.....

Toulaxiston irthes.