Wednesday, May 23, 2007

Η αβάσταχτη ελαφρότητα του να είσαι καριόλα ή αλλιώς πώς να κάνεις τους άντρες να μιλάνε για σένα όταν εσύ δεν είσαι μπροστά.

Κατά καιρούς έχω παρεξηγηθεί για τις εκφράσεις που χρησιμοποιώ και τους χαρακτηρισμούς που δίνω σε φιλικά και μη πρόσωπα. Δεν μπορώ να πω, δεν έχετε και πολύ άδικο, ειδικά αυτή την περίοδο που αγαπημένη μου έκφραση είναι "το αιδοίο της μητρός σου" και τον προηγούμενο χρόνο ήταν το «γαμώ την παραλία σου» (από το «Χρυσέ και Παραλία μου!»).

Το καριόλα όμως έχει πραγματικά χαράξει ανεξήτιλα το σημάδι του στην καρδιά μου (και για αυτό θα πρέπει να μπω χειρουργείο αλλά το αποφεύγω). Γενικά αναφέρομαι με καθαρά μπινελίκια μόνο σε πρόσωπα που τα θεωρώ πραγματικά κοντά μου («με πατάς ρε πουτάνας γιε» στον τύπο που έχει κολλήσει δίπλα μου στο λεωφορείο, άρα και είναι ΠΟΛΥ κοντά μου) ενώ στους υπόλοιπους που θέλω πραγματικά να μπινελικιάσω αλλά δεν τους ξέρω πολύ καλά, καταλήγω να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου και να μην τους μπινελικιάζω στο τέλος!! Διχασμένη προσωπικότητα θα μου πείτε αλλά οι 35 άλλες μου προσωπικότητες έχουν άλλη άποψη για τον διχασμό αυτό.

Οπότε καταλήγουμε στο εξής οξύμωρο: Να λέω καρίολα π.χ. την Νατάσσα (ναι ναι, και τις δυο σας) και να λέω απλά «φλούφλη» και «έλα μωρέ αφού δεν πήγε φαντάρος» τον Παπακαλιάτη που στην πραγματικότητα θα ήθελα να του χώσω ένα μπροστά, κάτω, μπροστά-κάτω διαγώνια, μπροστά και στρονγκ παντς και να τελειώνουμε με τον κύριο.

Το καριόλα δίνει μία άλλη ποιότητα στην γυναίκα για το οποίο ακούγεται.

Πουτάνα είναι αυτή που πάει με όλους.

Καριόλα είναι αυτή που πάει με όλους εκτός από εσένα……και αυτό της δίνει μία εξωτική γοητεία, ένα μυστήριο και μία περίεργη έλξη και θυληκότητα. Σαν τα βατραχοπόδαρα ένα πράμα που δεν έχω φάει ακόμα, είμαι σίγουρος ότι δεν θα με αρέσουν αφού λογικά θα έχουν γεύση σαν κοτόπουλο όπως και όλα τα φαγώσιμα που περιέχουν κρέας (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ, ΑΠΥΡΟΒΛΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΠΗΧΤΗ ΧΟΙΡΙΝΟΥ!) και απλά θα κάτσουν στην γλώσσα σου και εσύ θα περιμένεις σαν χάνος μήπως και πραγματικά αξίζει να κυνηγάς βατράχια στους βάλτους και κάτι ξέρουν αυτοί που το κάνουν οπότε και κάτι θα γίνει τώρα στην γλώσσα σου…έλα….έλα…… σκατά …το ραπανάκι ήταν…………..

Η καριόλα λοιπόν είναι η γυναίκα που όλοι οι άντρες την ποθούν και αρκετοί τυχεροί την έχουν. Εσύ όμως, ότι και να κάνεις, το πολύ πολύ να καταφέρεις να γίνεις φίλος της και να σου λέει τα γκομενικά της. Και εσύ να κάθεσαι να τα ακούς και να λες από μέσα σου «μωρή καριόλα…..» (είδατε ότι όλα είναι βγαλμένα από την ζωή;).

Εγώ από την άλλη λέω καριόλες τις φίλες μου για τους εξής λόγους (δεν λέω πόσοι είναι οι λόγοι γιατί δεν ξέρω ακόμα αλλά τώρα θα βάλω μπουλετς με νούμερα και ο επεξεργαστης κειμένου θα μου τους μετρήσει από μόνος του).

  1. Αφού είναι φίλες μου, τις νοιώθω πολύ κοντά μου και πρέπει να τις βρίζω (όσοι κόπανοι λένε ότι δεν υπάρχει πραγματική φιλία μεταξύ αντρών και γυναικών να πάνε να πνιγούν γιατί έχουν δίκιο αλλά καλό θα ήταν να κρατάνε για τον εαυτό τους αυτό που ξέρουν όλοι οι άντρες και δεν κάνουν τους εξυπνάκηδες με το να τα μαρτυράνε όλα…….)
  2. Το καριόλα είναι πιο εύηχο από το πουτάνα και από πολλά άλλα. Άλλωστε έχει και το ¨λ¨ μέσα που είναι πολύ μουσικό…..
  3. καριόλα είναι το κρεβάτι το μεταλλικό με τις σούστες και όλοι αγαπάνε τα κρεβάτια τους.
  4. Είναι μία λέξη που τείνει να φύγει από το καθημερινό λεξιλόγιο μας και προσπαθώ να την κρατήσω εν ζωή.
  5. Μου αρέσει πάρα πολύ το σκετς το Χάρρυ Κλυν με τον Πουλικάκο ντυμένο Ες-Ες να φωνάζει με γερμανική προφορά: ‘ΚΑΡΙΟΛΑ!»
  6. ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΦΙΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΡΙΟΛΕΣ ΟΠΟΤΕ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΣ ΦΩΝΑΖΩ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ; Είμαι ειλικρινής τουλάχιστον.

ΦΙΛΙΑ στις καριόλες φίλες μου.

Και καλημέρα.

5 comments:

Sourtouco said...

Me lene Danai kai eimai KARIOLA!!!
Naiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaia!!!!

Love ya blammene!!

Unknown said...

pantws 8umamai oti exeis kanei polles fores ton sunhgoro tou diabolou gia mena !!!!!! ama sou ri3w kamia mpounia 8a sou pw egw :p telwspantwn - gnwrise mas kamia kariola kai to prospernaw.

Unknown said...

kalo mou egw eimai kargiola alla me 3ereis hdh ...........opote akuro:(
pantws aderfe mou epeidh se ais8anomai polu konta mou na pw kai egw opti eisai megalos tsoglanos
hihihihihih

Unknown said...

[...] που στην πραγματικότητα θα ήθελα να του χώσω ένα μπροστά, μπροστά-κάτω διαγώνια, μπροστά και στρονγκ παντς και να τελειώνουμε με τον κύριο.

ROFL

zino gamas!! :D

JOJO said...

LOL.....
Gamaei to blog....

Simfono gia tin iposimeiosi 1!!!!!!