Wednesday, June 6, 2007

Τα νέα του Ζήνου Νο 2

Είμαι και πάλι στην Χίο και αυτή την φορά είναιμαλλον καλύτερα και πιο χαλαρά από την άλλη φορά. Βοηθάει το γεγονός ότι τώραξέρω που πάω αλλά για άλλη μία φορά είμαι στο γαμημένο λαπτοπ που το σπέις δουλεύει όποτε θέλει.......

Για να μπείτε στο πετσί μου (μεταφορικά πάντα γιατί αλλιώς θα είχα γιαφίλους και αναγνώστες το κλαμπ θαυμασών του Χάννιμπαλ Λέκτερ), είμαι στα Γκούντης και έχω μπροστά μου το ΠιΣι και δίπλα μια τελειωμένη Σιζαρς και ένα χυμό ( ναι είμαι γκευ......που είναι τα πιτόγυρα ε;). Και απο πάνω παίζει ένα κομματι ροκοεντεχνο στο ΜΑΝΤ και μου έχει πάρει τα αυτιά. Ευτυχώς που η σαλάτα γαμούσε και έτσι μπορώ και νοιώθω κάπως.....

Περιμένω εδώ κάνα μισαωράκι ακόμα για να παω σε ένα επαγγελματικό ραντεβού με έναν αλβανό που τον λένε Φλαμούρ, κάνει σκεπές και είναι καλά ( και δεν έχει και γιώτα στο τέλος). Κλείνει και η μπαταρία όπου νάναι οπότε θα συνεχίσω να γράφω πιο μετά. Και έχω να πω πολλά και δεν ξέρω από που να αρχίσω......

Το θέμα πάντως είναι ότι κατάφερα να πιώ και να κάω κεφάλι χτες ενώ πετούσα στις 05.00......και γαμώ τα ταιμινγκ μπορώ να πω.....και ΄χω και πονοκέφαλο τώρα και με ενοχλούν τα πάντα.....πόσο μάλλον το εγονός α) ότι περπατάω όλη την μέρα με κάτι φακ΄λος μέσα σε μία τσάντα η οποία ζυγίζει 9 κιλά και είμαι σαν πλασιέ με Βέγγο και Μητρόπουλο..... β) Βρέχει γ) σταμάτησε να βρέχει και κάνει ζέστη δ) μπορεί να βρέξει αργότερα ε) έφτασα με ένα αεποπλάνο που το εισητήριο νου έλεγε Θεσνίκη - Χίος και εγώ κατέβηκα στην Λημνο και στην Μτιλήνη και άλλαξα και αεροπλάνο ενδιάμεσα!!! Ημαρτον; Πρέπει να κοιμηθοξύπνσα 15 φορές και κάθε φορά σε διαφορετικό υψόμετρο και γεωγραφικό πλάτος..........(πάλι καλά που κοιμήθηκα από την άλλη......) και είχα και το αιώνιο άγχος ότι θα κοιμηθώ και θα ξυπννήσω και θα μου φαίνονται όλα σαν όνειρο γιατί θα είμαι πάλι στην Θεσνίκη ταν ξυπνήσω ( το δρομολόγιο είναι κυκλικό).

Πάντως αργότερα έμαθα ότι αυτό το αεροπλάνο το λένε γαλατάδικο, όχι για το χρώμα (προς το γκρίζο ήταν), ούτε για την υφή (καθόλου υγρό μέχρι να ιδρώσεις, ούτε για την γεύση του..... αλλά γιατί κάνει στάση όπου βρει. Κάπουθ στην δεύτερη προσγείωση κοίταξα πίσω μου μήπως και είχε δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα στον αέρα με τις τόσες στάσεις που κάναμε. Τελικά μόνο ένα μικρό περίμενε από πίσω μας αλλά δεν μας κόρναρε.

---Άχρηστοι δημόσιοι υπάλληλοι


Τέλος πάντων, ήρθα εδώ γιατί έπρεπε να κανονήσω με κάτι υπηρεσίες και επειδ΄είναι άχρηστες οι δύο γκομενίτσες που θα με επιβλέπουν και δεν θέλουν να κάνιυν καμία δουλεία μόνες τους....αφού απλά ΠΡΕΠΕΙ να εγκρίνουν κάτι για να ξεκινήσουμε και προσπαθούσαν να πείσουν την επιθεώρηση εργασίας α το εγκρίνει για να μην πάρον αυτές την ευθήνη....τελικά τους έφερα μία έγκριση από άλλη νομαρχία σε παλιότεο έργο για να δουν πως είναι και το τι πρέπει να κάνουν σαν να τις λέω ΟΡΙΣΤΕ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ...και μου είπαν και ευχαριστω........ ε τι να πεις μετα;

Και μετά πήγα στην πολεοδομία και χάρηκα από την μία γιατί δεν μου ζήτησαν σχεδόν τίποτα, μου είπαν κίολας ότι θα τα κανονίσουμε και ακόμα και εκεί που από τον νόμο θέλει άδεια, θα το εμφανίσουμε μικρότερο και θα πάρει μία πιο απλή. Όπως είπε και ο ρεσπεκτ διευθυντής: "Καλοκαιριάτικα, άδειες για καμινάδες θα βγάζουμε;"

Και δώστου χαρά ο Ζήνος που απλοποιήθηκε η δουλεία του και θα τα κάνει όλα και είναι και τρελό μπουρί και δως του χαι φαιβ με τους υπαλλήλους και χορός στον διάδρομο και τέτοια......ΑΛΛΑ μετά ήρθε ο γνωστός παπάρας που έρχεται πάντα και λέει το αλλά...αυτός με το γλυμμένο μαλί στις ελληνικές ταινίες, αυτός που θα φάει τον επόμενο πυροβολισμό στις ταινίες δράσης αυτός τέλος πάντων......και μου είπε ότι για τα σχολεία έξω από την πόλη έχει ΑΛΛΗ πολεοδομία και πρέπει να πάω απο εκεί... Δεν μασάω σκέφτηκα και ξεκίνησα με τον αέρα του νικητή (και με χέρια σαν χαμάλης γιατί αφού δεν ήθελαν τίποτα, μου έμειναν δυο φάκελοι......τους άλλους τους είχα δώσει ).

Και φτάνω εκεί και μπαίνω με ένα τουπέ ΑΛΛΟ ΠΡΑΜΑ (αφού η μία νόμισε ότι είμαι απο το υπουργείο λέμε!!! και φτάνω στην προισταμένη την Βούλα. Ήταν 50 και κάτι, με μαύρα βαμμένα μαλλιά και μπλουζάκι ελαφρύ, γάζα. ΩΠΑ λέω σε αριστερή πέσαμε με καλλιτεχνικές ανησυχίες, σαν την Φαραντούρη ένα πράμα στο πιο μακρόστενο (γιατί η Φαραντούρη πλέον φωτογραφίζεται με φόντο βουνά και ελέφαντες για να κόβει όπως λέει....).

"ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ, είμαι ο Παναγίωτης Ζηνοβιάδης, θα αποξηλώσουμε τον αμίαντο, είμαι απο Θεσσαλονίκη και θέλω να ξεκαθαρίσουμε το θέμα για τις άδειες, πέρσα και από την άλλη πολεοδομία και...(είπα χωρίς να πάρω ανάσα)

...και μετά είδα ότι αυτή δεν με άκουγε και προσπαθούσε να γράψει κάτι στο γουορντ.....

"σκατά" σκέφτηκα.....

Με χαρακτηριστική άνεση, δίνει μία με το πόδι της (υποθέτω ότι ήταν το πόδι της) στο γραφείο και γυρνάει την καρέκλα της προς το μέρος μου. Παίρνοντας φάτσα καθηγήτριας κατηχιτικού που μόλις ήπιε λεμονάδα χωρίς ζάχαρη, μου λέει ήρεμα "όλα αυτά θέλουν άδεια και πρέπει να περάσουν από επιτροπή" και κάθεται μετά 10 λεπτά και μου αραδιάζει κάτι παπάδες που πρέπει να κάνω για να βγάλω άδειες και χαρτιά και εις ΤΡΙΠΛΟΥΝ και χέσ εμέσα Πολυχρόνη.......και όλα αυτά για ΟΛΑ τα σχολεία, είτε καμινάδα μόνο είτε οχι.

ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ!!!


Εφαγα 40 λεπτά να βρω αντίγραφα χαρτών για να δείξω και καλά που είναι τα σχολεία και έχω και άπειρη χαρτούρα μπροστά μου για να κάνω κάτι που η άλλη πολεοδομία δεν μου το ζήτησε ΚΑΘΟΛΟΥ.

ΜΗΠΩ΅ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΝΟΥΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑΣ; ΑΝ ήταν έτσι εγώ τώρα θα είχα γίνει φιλαράκι με την πρώτη πολεοδομίανώ τώρα πρέπει να γίνω νέος Κακλαμανάκησ και να μπορέσω να ισοοροπήσω στα κύμματα της γραφειοκρατίας......και όλα αυτά στην Χίο...

ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ, όλο το καλοκαίρι στην Χίο με βλεπω.....

ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ......να του καεί το ΝτιΒιΝΤι.

Ευτυχώς που ο Φλαμούρ φαίνεται και γαμώ τα παιδιά και δεν θα έχουμε πρόβλημα...αλλά αυτα θα σας τα πω την επόμενη φορα.....

Καλησπέρα....

Υ.Γ. Οι Χιώτισσες παραμένουν άσχημες......

3 comments:

Unknown said...

ela re toulaxiston den pathses tsixlofouskes auth thn fora.

kai mhn 3exnas.. polus kosmos 8a h8ele na kanei DIAKOPES 2 mhnes sthn xio kalokairiatika :-PPP

JOJO said...

+1 (simfono me ton prolalisanta!!!)

ZiNOS said...

Και εγώ ξέρω έναν τύπο που έκανε "διακοπές" 18 μήνες στην Σαχάρα.......


Παπάρες.........μέντολ(ρ)ες....