Friday, June 29, 2007

Αλλο ένα καλοκαίρι μακρυά.......

....σ'ημερα ξύπνησα στραβά και έχω όρεξη για γκρίνια, πως είναι η όρεξη για τοστάκι ή για παγωτάκι η για τσιγαράκι ένα πράμα; Καμία σχέση..... γιατί και να γκρινιάξεις δεν σου περνάει πάλι αυτό που έχεις και θέλεις να γκρινιάξεις......

......και εγώ θέλω να γκρινιάξω γιατί κατάφερα πάλι να κανονίσω να περάσω τα γενέθλια μόνος μου και το 15υγουστο μακρυά από την πόλη.......... (να δω πότε θα κανονίσω το σχολαρογλέντι) και δεν ξέρω εντέλει πως θα περάσω κλπ........γενικά είμαι σπασμέννος και η γκρίνια πότε δεν υπήρξε η κόλλα για αυτούς που είναι σπασμένοι...παρά μόνο το σάλιο για να τους "κολλήσει" για λίγο...........

Αν κρεμόταν η ζωή μου από το να περιγράψω την κατάστασή μου τώρα, η λέξη αυτή θα είχε να κάνει με τα αποτελέσματα της πέψης σας. Και θα απαιτούσα και νόμπελ για την ακριβή και ανεπανάληπτη περιγραφή του ψυχισμού του πρωταγωνιστή.

Αν είχα πολλές λέξεις τότε θα ρωτούσα ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩ ΕΧΩ ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟ ΣΗΜΕΡΑ;;;;; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΗΠΙΑ, ΔΕΝ ΚΑΠΝΙΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΔΗΞΑ ΧΤΕΣ. Μάλλον είναι το πνεύμα μου που έχει επαναστατήσει και με τα τύμπανα του αγώνα προσπαθεί να με πείσει να αρχίσω να ζω και να αρχίσω να κάνω όλα τα προηγούμενα......αλλά στην Χίο μόνο να πιώ θα μπορώ και αυτό θα μου φέρει πάλι πονοκέφαλο....οπότε; οπότε ΣΚΑΤΑ, το είπα.....

Ελπίζω τα κόμικ που θα έχω μαζί μου καθώς και η ώρα το απόγευμα ή το βράδυ για ρελαξ και γυμναστικούλα και σερφινγκ (στο νετ καφέ ρε παπάρες) να με κάνει να περάσω τελικά καλά και να μου φύγει και ο γαμημένος πονοκέφαλος μέχρι το απόγευμα.

ΧΙΟ ΣΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΝΕΟΣ ΣΕΒΑΧ Ο ΘΑΛΛΑΣΙΝΟΣ. Αντε έγραψα τώρα και αναπτερώθηκε το ηθικό μου και θα νοικιάσω και τους πειρατές της Καραΐβικής και θα γουστάρω.....

Χιώτες τρέμετε.........έρχεται ο ZiNOS και μαζί του και τα νέα της Χίου......στέι τιούντ....

2 comments:

Anestis said...

Na prosexeis tous lilikes...

ZiNOS said...

τους ποιούς;