Tuesday, July 3, 2007

Γιατί οι Χιώτες πηγαίνουν δύο δύο (πάνε, Χίος, θεωρία, αυτά τα γράφω γιανα μάθουν πιο εύκολα την αλήθεια όσοι θα ψάξουν σε διάφορα σερτς εντζινς).

Σήμερα είχα γενικότερο τρέξιμο στην Χίο και αναγκάστηκα να πρέπει να περάσω μέσα από την πόλη καμιά 4-5 φορές και προσπάθησα και τις 5 να «κόψω» δρόμο και να μην πάω από την παραλιακή αλλά να ψάξω κάτι σαν περιφερειακό..........

Περιττό να πω ότι βρήκα μπροστά μου ένα ποτάμι, έναν γάιδαρο, 2 αδιέξοδα και μία πολύ καλή γιαγιά ή οποία με κοιτούσε μέσα στα μάτια όταν την ρωτούσα για οδηγίες και μου έλεγε «παιδάκι μου», «λεβέντη μου», γίοκα μου και άλλα τέτοια λες και ήμουν ο γιος της που έχασε στα καράβια. Εννοείτε ότι η γιαγιά με έστειλε στο τρίτο μου αδιέξοδο και γενικά με ανάγκασε να κάνω τρελό κύκλο με τον μονόδρομο που με έστειλε...

Η χρήση χάρτη αποτυγχάνει και αυτή οικτρά γιατί όλοι οι μεγάλοι δρόμοι που τους βρίσκεις έυκολα είναι μονόδρομοι, ενώ όλοι οι στενοί είναι διπλής.......και απλά αναγκάζεσαι να κάνεις κύκλους ή όπισθεν γιατί δεν χωράνε δύο αμάξια.........

Και κάπου εδώ κινήθηκε κάτι μέσα στον εγκέφαλό μου και κατάλαβα γιατί οι Χιώτες πάνε δυο δυο.

Μετά από σύντομη αναζήτηση στο μαγικό γκουγκλ, η θεωρία ότι οι Χιώτες πάνε δυο δυο αναπτύχθηκε τον Φεβρουάριο του 1857 (ήταν πολύ κρύος εκείνος ο Φλεβάρης λένε τα υπόλοιπα σάιτς που δεν λένε για την Χίο) και είναι ο ίδιος μήνας που μπήκαν οι μονόδρομοι στην Χίο. Επειδή οι Χιώτες ήταν πολύ τυπικοί, και λίγο χαζοί, νόμισαν ότι ο μονόδρομος είναι και για τους πεζούς, και επειδή έκανε κρύο, οι μονόδρομοι ήταν παντού και κανείς δεν μπορούσε να τους θυμηθεί και δεν θέλανε να κάνουν κύκλους γιατί είχε κρύο λέμε, οι μισοί έμαθαν την μία μεριά και οι άλλοι μισοί την άλλη. Οπότε και αναγκαστικά πηγαίναν σε ζευγάρια για να μπορούν να κινούνται χωρίς καθυστερήσεις.

Μπορεί να σας φαίνεται υπερβολικό αλλά η ρυμοτομία της πόλης που θυμίζει φιδέ που έχει βγάλει άρρωστο μωρό από το στόμα του, δεν βοηθάει και πολύ για να βγάλεις νόημα με τους δρόμους. Μάλλον οι νέοι Χιώτες μαθαίνουν τον δρόμο μηχανικά, τόσο μηχανικά που τον κάνουν και με κλειστά μάτια......

....αφού πρόπερσυ που κάναν έναν κεντρικό πεζόδρομο, χρειάστεικε η επέμβαση του στρατού για να καθαρίσει το 3ήμερο μποτιλιάρισμα που είχε παγώσει όλη την πόλη.........

Και εγώ ο μαλάκας κάθομαι και κάνω κύκλους......

Καλησπέρα σας, όταν βρω λίγο χρόνο θα γράψω και τα πραγματικά μου νέα γιατί τρέχω ασταμάτητα και δεν έχω κάνει ακόμα μπάνιο να φανταστείτε!!!! ΗΜΑΡΤΟΝ;

7 comments:

Unknown said...

8a htan endiaferon ena post me 8ema posa diaforetika proionta exoun sth xio apo mastixa.

h isws oxi:P

as poume profylaktika apo mastixa me geush, exm, mastixa, paizoun?

opws kai na'xei kalo kouragio man kai sfigge to pouli!

ps: auto me to dyo-dyo paizei mono gia tous xiwtes h kai gia tis xiwtisses?? (advanced: mhpws oi partouzes anakalyfthkan sth xio??)

-over and out.

Unknown said...

mpanio genika ennoeis? h sthn 8alassa? giati kukloforei kai ena jpg pou leei aaaaaaaaalla :p

Anestis said...

Min anisixeis panagiwti, to nero sti Xio den einai toksiko, mporeis na plitheis. Vevaia twra tha ginei, molis plitheis....

ZiNOS said...

Οι πτούζες δεν ανακαλύφθηκαν στην Χίο και το δυο δυο παίζει και για τις Χιώτισσες......Και κάνω μπάνιο, μόνο στην ντουζιέρα και τα απόβλητα που βγάζω τα διαχειριζόμαστε!! Τι εταιρία διαχείρησης αποβλήτων θα ήμασταν;

Unknown said...

Esy esy ersy!!!!!!!!!!!!!!!!!!esteilan comment o filip kai o pj kai de mporv egv re gamvto????????

Anonymous said...

polu xaritomeno to comment sou gia tous xiwtes pou pane duo duo.ksereis ki alla tetoia poteuousiane?

ZiNOS said...

Το ποστ έχει καθαρά χιουμοριστικό χαρακτήρα. Συγνώμη αν σε πρόσβαλα, δεν ήταν αυτή η διάθεσή μου. Καλησπέρα.